Het programma
We recyclen succesvolle campagnes en waarderen bestaande communicatie-aanpakken en -adviezen op. Sterker nog, via onze inspiratieveiling stellen we ze algemeen beschikbaar. Daarnaast zoomen we in op ‘hyperpersoonlijke communicatie’. Want voor maximaal effect stem je de boodschap (over isolatie of energiebesparing) niet meer af op een doelgroep, maar op een individu. Kan dat in grootschalige communicatie? Wel met de juiste tools. We werken een casus uit over het actuele klimaatvraagstuk netcongestie. VNG vraagt hierbij jullie hulp. Denk je alvast na over een communicatiecasus over netcongestie?
Ook bezoeken we de werf van Clean2Anywhere, waar mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt historische zeilschepen maken van afvalplastic. Met als centrale vraag: kunnen we circulariteit beter verankeren in het gedrag van mensen? Misschien als we het hyperpersoonlijk maken...
Eenmaal, andermaal…
Het NK Tochtstrip Plakken, een tuktuk als mobiel klimaatuithangbord. Heb je (recent) een campagne of communicatieaanpak ontwikkeld waarmee je goed gescoord hebt? Gebruik je communicatie-instrumenten die origineel of ‘anders’ zijn? Dan kun je ze inbrengen in onze inspiratieveiling. Beschrijf in maximaal 75 woorden jouw unieke oplossing. Wie biedt er meer?
Praktische informatie
Je bent op donderdag 19 september van harte welkom in Hoorn aan de boorden van het IJsselmeer.
Locatie: strandpaviljoen Oranje Buiten. Adres: Schelphoek 4, 1621 MK Hoorn.
Tijd: 14.00 - 17.00 uur
Loop je vanaf het station mee naar Oranje Buiten? We verzamelen om 13.20 uur op het station Hoorn.
Meld je aan